Frågestund

Datum: 2010-12-30 | Tid: 10:58:25
Eftersom att jag både har en ny blogg och för nästan alla ny för er så har jag startat en frågestund i det här inlägget! det vill säga att ni får ställa hur mycket frågor som helst i det här inlägget.

När jag tycker att det är tillräckligt med frågor så kommer jag att besvara dem!
(Jag kommer dock inte svara på för privata frågor)



Fråga på!



Kommentera/Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skola går du på?

2010-12-30 @ 12:15:03
URL: http://ellenmariasofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur många besökare bruka du ha varje dag?

2010-12-30 @ 17:47:26
URL: http://fotoemmis.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Heej!

Jag har 2 små frågor till dig:

1. Vad är det bästa med att blogga? Finns det något som är speciellt roligt?

2. Vad tycker du är roligast att fotografera? Vad är roligast/svårast enligt dig som du kan göra med din kamera?

Kramar från Jennifer<3

2011-01-08 @ 22:30:50

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback