Gott nytt år!

Datum: 2011-01-01 | Tid: 00:00:00
Just nu står säkert alla och kollar ut antingen utanför huset eller inuti och kollar på de vackra fyrverkerierna! det gör jag iallafall. Men det är här inlägget är nämligen tidsinställt. Just nu tar jag massor av bilder på alla vackra fyrverkerierna. Bilderna kommer upp imorgon.

Jag önskar alla er kära läsare ett riktigt..



Smällde ni några raketer i år?



Kommentera/Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har jättefin blogg och du fotar jättebra bilder !

Jag smällde några raketer detta år ! det är vackert <3



kajsa

2011-01-01 @ 00:55:09
URL: http://kajsaalice.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej!

Jag har snällt raketer i år, men jag gillar mer att sitta inne och kolla på dem.

2011-01-01 @ 11:35:51

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback