Gamleby

Datum: 2011-01-16 | Tid: 18:00:00
Imorgon åker jag till Gamleby med min klass. Det är ett ställe som min skola åker till under en skolvecka (måndag till fredag). Jag har förberätt lite tidsinställda inlägg men ni får inte förvänta er för mycket! för när jag kommer hem kommer jag ha ett laddat bagage med mycket bilder i. Hoppas att ni förstår att jag inte kan blogga lika mycket men att ni ändå fortsätter att följa mig. När jag kommer tillbaka kommer allt vara som vanligt igen!


Kram!

Update: Jag kommer inte att ta med min systemkamera dit så jag har nog inte lika mycket bilder som jag hade hoppats på. Jag kanske tar någon bild med min mobilkamera. Jag får se lite. Men det kommer iallafall massor av tidsinställda inlägg hela veckan!



Kommentera/Kommentarer

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback