Mini svar

Datum: 2011-01-16 | Tid: 11:22:00

Nu har jag bestämt mig för att svara på dem få frågor som några har ställt till mig i min lilla "öppna frågestund". Det är en öppen frågestund som man har fått ställa frågor till. Men från och med den här frågestunden så ska jag sluta att ha frågestunder. Ni får fråga mig på bloggsvar istället!

Frågor:

Hur många besökare brukar du har från dag till dag? svar: Jag har runt 50 stycken varje dag. Det varierar eftersom att min blogg är så pass ny.
Vad är det bästa med att blogga? Finns det något speciellt? svar: För mig är det bästa att blogga att man får visa och utveckla sina kunskaper inom fotografering (om man håller på med det). Det är också roligt att göra designer och fixa bloggen. Sedan är det att kunna läsa det man skrivit i bloggen om några år.
Vad tycker du är roligast att fotografera? svar: Porträtt & Macro.
Vad är roligast/svårast enligt dig som du kan göra med din kamera? svar: Det finns egentligen inget som är direkt svårt med min kamera. Den är väldigt lätthanterad och det gör att man bara kan ta en bild när man känner för det utan att ställa in en massor av saker. Självklart måste man ställa in inställningar men man lär sig dem väldigt lätt. Det roligaste jag kan göra med min kamera är väl att fota, eller? ^^

Jag hoppas att ni har fått dem svar som ni bad om!
Ställ gärna mer frågor i bloggsvar. För att komma dit trycker ni på "Fråga mig" knappen. Den finns under varje inlägg.



Kommentera/Kommentarer

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback