Tacos

Datum: 2011-01-06 | Tid: 21:22:37


Canon EOS 1000D + Canon EFS 18-55mm
Fördjupning, ljusa upp, mörka ned, motljus, exponering & kontrast

För en liten stund sedan åt jag tacos. Det var jätte gott eftersom att jag inte har ätit det på ett tag nu. Det är ju inte gott att äta det för ofta. Just nu sitter jag vid tvn och ska snart kolla på "Göta kanal 3". Vi har spelat in den eftersom att vi skulle äta när den började. Ha en fin kväll!



Kommentera/Kommentarer
Postat av: S H A K E Y S H A K E Y - i shoot, with a camera.

re: Nej, det gör jag inte. Finns ett inlägg om det på min blogg :)

2011-01-06 @ 22:00:12
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback