Om mig

Datum: 2010-12-25 | Tid: 21:33:00
Jag är en tjej på 12 vårar som heter Celine. Eftersom att min blogg heter "zelines.blogg.se" så kanske du trodde att jag stavades "Zeline" men jag stavas faktiskt med C. Jag bor i Västragötaland och älskar att fota. Jag fick min systemkamera på julafton år 2010 och har därför inte haft den så länge. Jag vill ha den här bloggen för att kunna förbättra mina kunskaper inom fotografering. Jag har också Photoshop Elements 8 på min dator, så det är ett program jag använer mig av ibland. Jag använder mig också av Photoscape 3.5. Förutom fotografering håller på jag på med dans. Jag har gått i det sen cirka sex år tillbaka. På den här bloggen bloggar jag inte så mycket utan jag gör det när jag känner för det med finare bilder som är tagna med min kamera.

Det var lite minifakta om mig! hoppas att du gillar min blogg och besöker den snart igen.



Trackback