Ny design

Datum: 2010-12-26 | Tid: 10:59:31
OBS! Jag gör för tillfället gör jag bara designer åt vänner o.s.v!

Jag gör nya designer lite då och då till dem som vill. Men om det ska vara större saker får man tänka sig att vänta ett tag. Småsaker som att fixa en liten bild och så ger inga större konsekvenser.

1. Om du vill ha designhjälp antingen med en småsak eller en hel design får du skicka ett mail till min email.
(Kom ihåg att beskriva tydligt hur du vill ha det)

2. I mailet får du gärna skicka bilder (om du vill ha bilder i en ny design t.ex.).

3. Glöm inte att skriva LÖSENORD och EMAIL till bloggen för att jag ska kunna gå in och fixa den.
(Du kan ju alltid byta lösenord när jag är klar med din önskan).
Gäller bara dem som har problem med att sätta in sin header

4. Om det är något som du ber om som jag inte kan fixa så kommer jag att skriva det i ett mail som jag sedan skickar till dig.

5. Sedan är det bara att vänta på besked!
(Det får du via mailen)

REGLER

1. Jag lämnar ALDRIG ut bilder som jag har tagit.
2. Du måste lämna ditt löseord och din mail för att jag ska KUNNA fixa din önskan.
3. Du får vara beredd på att vänta.
4. Jag länkar mig själv som en länk & skriver även under "Design by Celine".

Min mail: [email protected]

Det är bara att börja!




Kommentera/Kommentarer
Postat av: Molly

Hej! :D Tack för att du gillar min design. Jag tänkte byta blogg till blogg.se .. Har provat förut men fattar aldrig hur man gör med headers o sånt. Har verkligen försökt länge. Så jag undrar om inte du kunde hjälpa mig med min blogg och bara föröka fixa så att den blir fin! :D Kontakta på nuvarande bloggen då :)

Tack o hej!

2011-01-09 @ 13:29:30
URL: http://mollysfoton.bloggplatsen.se

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback