Vinnaren är

Datum: 2011-02-11 | Tid: 19:05:45
Vinnaren i min fototävling med temat vatten är Josefin!
Hon vann med hela 30 röster!

Det här är hennes bild:


Josefin vinner en personlig header och en bloggsvars inbjudan!
(Jag hör av mig till dig via en kommentar på din blogg)

2:a plats: Kokosfroken
3:e plats: Ylvaminnie
4:e plats: Nilamk

Ett stort tack till alla som har deltagit och röstat i den här tävlingen! ni har nya chanser nästa gång det kommer upp en tävling här på bloggen.

Ha en fin kväll! ♥



Kommentera/Kommentarer
Postat av: elin ★

grattis till henne ::')

hur mår du?

2011-02-11 @ 22:12:52
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm

2011-02-12 @ 11:11:27

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback