Förkläde

Datum: 2011-01-21 | Tid: 18:46:37




Jag kom nyss hem ifrån Gamleby. Jag har haft en underbar vecka där! vi har gjort massor av saker. Det är ju som en slags "skola" som man har lektioner i som vanligt. Dock är det bara slöjd, teknik, bild & hemkunskap man har där nere. Resten är som ett vanligt "läger" eller en "klassresa". Dock åkte inte bara min klass dit.

Jag sydde ett förkläde i textil slöjden som ni ser på bilderna här ovan. Det är vitt med svart vita prickar. Dock är det lite skrynkligt eftersom att det har legat i min väska hela vägen hem.

Vad tyckte ni om de tidsinställda inläggen som jag hade förberett under veckan som gått?



Kommentera/Kommentarer

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback