Jag tävlar #4

Datum: 2011-01-28 | Tid: 08:53:28

Modell: Molly
Jag tävlar i Majas fototävling som har temat glädje i sig. Om du också vill vara med och tävla kan du klicka här!

Jag valde den här bilden för att den framför gjädje. Jag tycker att jag ska vinna för att just ordet "LOVE" betyder jätte mycket för oss alla!

Jag har faktiskt skapat en ny kategori som heter "Jag tävlar" för att det inte ska ligga i kategorin "tävlingar" längre. För där ska bara mina tävlingar synas.



Kommentera/Kommentarer
Postat av: maja ♥

kolla om just DU har kommit med bland finalisterna i tävlingen !

om inte, bättre lycka nästa gång!

tack för ditt bidrag

kram

2011-02-11 @ 20:44:22
URL: http://majalandiin.blogg.se/

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback