Vinnaren är

Datum: 2011-01-07 | Tid: 10:52:57
Vinnaren i min fototävling med temat "Vinter" är.. Maja!
Totalt var det 21 röster och såhär såg röstningen ut:

Olivia: 4 st
Maja: 11 st
Malin: 3 st

Jag vill bara säga att ALLA var otroligt duktiga! men det finns ju bara en vinnare som i det här fallet är Maja.
Nu vet jag att hon är i Thailand och har det härligt men hon får väl somsagt se det här när hon kommer hem.
Hennes bildlänk i menyn kommer inom kort!

Här är hennes bild hon deltog med:



Tack alla för att ni deltog! om inte du vann den här gången så ska jag lova dig att det kommer fler fototävlingar.



Kommentera/Kommentarer

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback