Gissa motivet - vinnaren #2

Datum: 2011-03-11 | Tid: 20:14:58
Nu har har jag äntligen utsett vinnaren för tävlingen "gissa motivet"!
Rätt svar var: Tuschpennor/pennor i en burk (alla hade lika stort chans till att vinna eftersom att jag slumpade fram vinnaren).

Vinnaren är.. Filippa! (länk)
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.



Jag skulle somsagt göra en liten presentation om vinnarens blogg: Filippas blogg innehåller massor av roliga saker som bl.a. pyssel och bilder! hon älskar verkligen att pyssla och att fotografera.
Det är en blogg som alla borde läsa! ♥

Det kommer upp fler gissa motivet tävlingar om ett tag där du kan delta om du inte har blivit någon vinnare!



Kommentera/Kommentarer
Postat av: Elle

Sv: Tack så jättemycket! :) Detsamma!!

2011-03-12 @ 11:22:52
URL: http://elagman.blogg.se/

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback