Kexchoklad med blåbärssmak

Datum: 2011-03-02 | Tid: 19:33:10

Jag smakade nyss på den nya kexchokladen med blåbärssmak! den var faktiskt riktigt got tycker jag. Förutom att jag har smakat på den har jag varit och fixat lunch till mig inför imorgon. Ska nämligen ha en friluftsdag där man fick "välja" vad man ville ha. Jag fick varken mitt första eller andra val så jag är tvungen till att gå en friluftsvandring runt Rya åsar, jättekul verkligen. Men sånt är livet, man kan inte alltid få det man vill! (nu lät jag som en gammal tant, hehe..). Ni får iallafall ha det så bra!



Kommentera/Kommentarer
Postat av: beata

tack för du stödger min blogg ! jag följer din blogg också <3 Dom där kexcokladarna är västa mumsiga

2011-03-04 @ 16:53:05
URL: http://beatasliv.blogg.se/

...
...
Kommentera här

Namn
Kommer jag tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress

Vad har du på hjärtat?

Tack för din kommentar!

Trackback